Drukowanie wizytówek – do wyboru do koloru!

Drukowanie wizytówek – do wyboru do koloru!

Drukowanie wizytówek nie jest tak łatwe, jak mogłoby się pozornie wydawać. Żeby przygotować dobry projekt, który będzie ładnie wyglądał na ekranie komputera oraz na papierze, trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. Zastanówmy się, co jest najważniejsze w tej kwestii.

Wolne miejsce z brzegu

Bardzo ważne jest, by nie projektować wizytówki aż do samego jej brzegu. Jeśli blisko krawędzi znajdą się ważne informacje np. dane kontaktowe, to mogą one zostać przycięte. Zawsze należy zostawić kilka milimetrów z każdej strony. Dzięki temu można mieć pewność, że wydruk wizytówek przebiegnie bez przykrych niespodzianek.

Zadbaj o czytelność

Bardzo popularnym błędem przy projektowaniu wizytówek jest umieszczenie na nich zbyt dużej ilości danych lub nieczytelnych grafik. Wprawdzie na wizytówce powinno się znaleźć firmowe logo, ale musi ono być możliwe do odczytania. W przeciwnym wypadku ktoś, kto otrzyma wizytówkę, nie będzie w stanie szybko stwierdzić, kogo ona reprezentuje. Bardzo ważne jest więc upewnienie się, że również po wydruku wszystko, co znajdzie się na wizytówce, będzie można łatwo odcyfrować. Dobrym pomysłem jest postawienie na minimalizm i zmniejszenie ilości danych umieszczonych na niej. Im mniej – tym lepiej, bo mało tekstu pozwala na użycie większego i bardziej czytelnego fontu.

Sprawdź: Druk wizytówek dla biznesu - VPRINT

Może ze zdjęciem?

Pewną modną nowością są wizytówki ze zdjęciem. To bardzo ciekawy sposób na to, by się wyróżnić i zostać zapamiętanym. Wizytówka ze zdjęciem sprawdza się zwłaszcza wtedy, gdy osoba, która ją otrzymała, nie ma pamięci do nazwisk… ale ma do twarzy. Warto jednak pamiętać, by zdjęcie na wizytówkę zostało dobrze przygotowane. Nie może ono być zbyt duże, więc należy dobrze wykorzystać miejsce. Najlepiej sprawdzają się profesjonalne zdjęcia biznesowe na jasnym tle. Dobrze jest też zadbać o to, by na zdjęciu był widoczny profesjonalny uśmiech oraz oczy. Duże oczy, które równocześnie wyglądają naturalnie, wzbudzają zaufanie odbiorców, więc mogą zachęcić do kontaktu. Jeśli wybierzesz wizytówkę ze zdjęciem, to raczej nie powinna ona być czarno-biała.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

twenty − three =