Wady i zalety reklamy mobilnej

Wady i zalety reklamy mobilnej

Reklama zdecydowanie napędza działania marketingowe. Z całą pewnością można powiedzieć, że kto się nie reklamuje, ten nie istnieje. Procesy te mogą odbywać się na różne sposoby, a jednym z nich jest reklama mobilna. Jakie są jej wady oraz zalety?

Zalety reklamy mobilnej na samochodzie

Jednym z najbardziej rozpowszechnionych sposobów reklamy jest umieszczenie jej na pojeździe mobilnym, czyli najczęściej na samochodzie. Ma to zdecydowanie dużo zalet, dlatego warto rozważyć taki sposób zaistnienia w pamięci większego grona potencjalnych odbiorców.

Do najważniejszych zalet należy między innymi fakt, że za sprawą samochodu mamy możliwość dotarcia z reklamą naszych produktów czy usług do dużej liczby nowych klientów. Jeśli reklama na samochodzie jest dobrze widoczna i czytelna to wystarczy chwila, aby zapisać się w pamięci osoby, która ujrzy naszą reklamę na samochodzie, np. w korku ulicznym lub na parkingu.

Jeśli weźmie się pod uwagę koszt takiej reklamy, to jest ona również korzystna. Umieszczenie jej na jednym samochodzie nie jest stosunkowo drogie, a trwałość takiej reklamy przewidziana jest na co najmniej pięć lat. Nie jest wskazane także stosowanie w tym wypadku wymyślnych i zbyt pstrokatych grafik czy napisów, ponieważ odbiorca ma mało czasu na uchwycenie tego, co najistotniejsze.

Istotną zaletą jest także to, że posiadamy do dyspozycji całkiem dużą przestrzeń reklamową. Zależy to oczywiście od typu samochodu, ale nawet w przypadku małego samochodu miejsca jest wystarczająco na całkiem dużą i ciekawą wizualnie reklamę.

Reklama OOH to także sposób na dotarcie z reklamą do grona odbiorców, którzy rzadko korzystają z Internetu, m.in. osoby starsze.

Wady reklamy mobilnej na samochodzie

Reklama na samochodzie ma również wady. Wśród najczęstszych wymienia się ewentualne koszty, jakie trzeba będzie ponieść, gdy będziemy chcieli ją umieścić nie na jednym, ale całej flocie swoich pojazdów. Wtedy będą one wyższe. Do minusów zalicza się także fakt, że reklama nie nadaje się na każde auto, np. z uszkodzonym lakierem czy widoczną korozją.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 × 5 =